Söndag - Träning
2009-04-05 @ 12:14:59  //  Av: Kim Svensson

Bussen imorse gick klockan åtta och var faktiskt pigg !
Gick till vashallen ifrån rece och hade balträning klockan 9-11 .
Anton, Malin & David tyckte jag var knas för att jag var seg och rastlös
och bara hoppade omkring och dansa osv . Haha :)

Nu har jag käkat o så , ska vila lite inna jag åker på cheerträning klockan
17-18.30 . Blir bra !

Sen ikväll blir det bara att slapppa och ladda inför tandläkaren imorn :o

Idag: Balträning & cheerträning
Imorn: Tandläkaren och Suzan följer med mig !
Ungdomsmottagningen . Och sen blir det nog att leka med Suzan.
Tisdag: Plugga teori med mamma på körskolan . Andra Avve på kvällen :D
Onsdag: På kvällen ska jag leka med Tommy och sova med honom
Torsdag: ?
Fredag: Vill va med Tommy då och sova med honom .
Lördag: Äta påskägg ;) Sen vet jag inte..
Söndag: Cheerträning?

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?