solig lördag
2009-04-04 @ 17:14:01  //  Av: Kim Svensson

häromdagen var det typ snöstorm ute , och nu är det världens sol !
And I love it, (y) bästa vädret , oohja .

Suzan ringde mig klockan nio imorse och  väckte mig , fyyy .
Jag orkade inte gå upp och träffa henne så jag somna om .
Vid elva ringde hon igen och tjata på att jag skulle vakna ,
så det var bara att gå ner o äta frukost, klä på mig kläder
och solglasögon och börja gå emot henne .

Vi låg på en filt på hennes baksida och lekte med vovvarna .
Riktigt mysigt var det , och jag pressa för att få färg haha .
Men det som syns just nu är att mina fräknar på näsan
börja komma fram igen :o nej !
Hennes mamma grillade även hamburgare till oss , mumma .
Sen skjutade Suzan storebror hem mig :)


Jag och Chicko glassar i solen !


suzan och dixie               suzans & dixie                min mat !

Nu ska jag gå ut på framsidan till mamma o pappa och sätta mig i solen
och prata med dom , vara lite social :)

skriver mer sen .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?