solglasögon on .
2009-04-02 @ 18:02:39  //  Av: Kim Svensson

Nu har jag kommit hem och sitter o svalkar av mig efter detta sköna
vårvädret , i love it ! Bäst som finns , riktigt mys vill jag lova .

Johanna och jag åkte hem till henne och chillade på balkongen i värmen.
Sen åkte vi in till staden och jag köpte mig ett par solglasögon :)
Vi satt på bänkarna på gyllentorget riktigt länge, flera timmar ..
Och bara satt och snacka o så, det var trevligt .
- Kan jag få sitta bredvid dig nu då?
hahah , roligaste !


 
Tack Johanna för att du finns , <3
Skapligt pinsamt att bryta ihop i skolans matsal , haha !
Men vi sprang ut därifrån , och sen gick vi in igen när jag
hade lugnat ner mig och ställde bort våra brickor ;) ha ,

Näe nu ska jag ringa Sarah och se vad hon ska hitta på .

HÖRS
Postat av: Johanna

Ae, dem där timmarna på bänken var fan härliga alltså! LOVELY! <3

2009-04-02 @ 21:58:16
URL: http://joannaasvensson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?