new colour , brooownie .
2009-04-09 @ 22:46:27  //  Av: Kim Svensson

igår var jag med suzan , vi bara chilla .
sen träffade jag malin och vi gick på promenad runt åt , skönt !
Blev sedan hem och packa , missa lite bussar..
Men sen hamnade jag hos min älskling !

Han blev rätt chockad när jag kom , för i fredags när han och jag sågs
var jag superblond ! Men nu när han fick se mig så har jag bytt hårfärg :)
Men skönt att han tyckte det blev fint då , sa han iaf !
Jaa, inte många av er heller som vet , men för några dagar sen så
ändrade jag hårfärg till mörktbrunt ! Japp .

Tommy och jag kollade på tv och myste  .
Min gos gjorde även vitlöksbröd till oss , MMMH !
Jätte gott , älskart .
Sov även där :)

Idag kom Tommys mamma på besök , så prata med henne o så .
Mycket trevlig och snäll :)

Runt sex åkte jag hem till Suzan , käka tacos och kollade på film .

Och nu är jag hemma , ska sova .

HÖRS

Min nya hårfärg!
Postat av: Mathilda

snyggt!!

2009-04-10 @ 09:05:17
URL: http://mathildaemilie.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?