nästan bästa dagen på länge
2009-04-01 @ 22:10:51  //  Av: Kim Svensson

aah , det är typ så.. nästan bästa dagen på länge ! VARMT :)
mycket happy tjej .

Klockan tio i nio imorse mötte jag upp Ida och vi gick till körskolan
för att ha den onödiga föreläsningen "riskettan" , men aaah .
Nu är den avklarad iaf .
Jag bokade även min uppkörning och teori . Congratzzzz
Sen satt jag kvar på körskolan och pluggade teori .

Gick upp till stan och mötte Johanna , vi satt på en bänk i solen
och chilla galet, men jag hade vinterkläder och mössa på mig
så jag nästan dog . men bara nästan , tur det ?

Åkte sen hem och bytte om till sommarkläder.. vart inte heller så lyckat .
Det var svinskönt först ! Sen frammåtkvällen blev det lite kyligt !

Aja, jag, Emmie & Anton tog bussen ihop till Ljunkan för att ha
balträning...
När den var slut så var jag inte på så bra humör, mkt irriterad tjej!!
Men blev att chilla med Emmie och sen även med hennes pojkvän
och hans kompis . Var trevligt .

Tog bussen hem och det var fett läskigt ... :/
Var nära på att gå av efter första hållplatsen tack vare dig!
Dumming det där, vem han nu är... ?

Kom hem , åt mammas bästa körtfärssås ! Kalas god .
Sen blev det massor prat med mamma och det var mys :)

Nu hamna jag här .. ska väl sova snart ?
Eller först kolla på tv eller film .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?