mysfredag
2009-04-03 @ 22:14:56  //  Av: Kim Svensson

har varit en helt perfekt fredag !
blev skola , sluta tidigt .
åkte till johannelund och mötte upp Tommy och han och
jag gick hem till mig i Hjulsbro . Skönast väder :)

När vi kom hem till mig skulle vi kolla på tv / film .
Men vi hitta inget , så vi vilade . hah !
Sen kom mamma och lillasyster hem så vi umgicks
med dom och sen gick Tommy och jag till ica och
köpte chips till kvällen ! mumma .
Jag och Tommy gjorde tacos till oss och mamma o sis .
Sen kollade på film, Patrik 1,5 och jag borde nog ha varit
den ända i sverige som inte sätt den filmen..
Hm , och den var inge alls bra enligt min åskit .
Sen gick Tommy och jag upp till mitt rum och där det
blev massor med prat och kärlek . mysbulle <3

Skjutsade hem Tommy för ett tag sen för han ska iväg och
kommer inte hem förens på onsdag :/

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?