med johanniiii
2009-04-28 @ 14:59:13  //  Av: Kim Svensson

igår efter skolan åkte jag och träffa tommy, timothy och albin .
vi tog det bara lungt o så .
Sen gick Tommy och jag hem , och efter nån timme eller två så kom
Albin och vi åkte ut lite med bilen .
Sen hem till Timothy igen och kolla på ballar av stål i typ en halvtimme .
Tommy och jag gick sedan hem till honom och sov.

Imorse vaknade vi tidigt även fast vi båda hade sovmorgon ,
åkte hem till mig . Jag duscha o gjorde iordning mig .
sen kollade vi på tv och tommy somnade så sött i mitt knä :)
Albin kom och hämtade oss och skjutsade in mig till stan .

Där träffade jag Johanan skoooog , vi var o fixade ärenden till fotbollsturneringen .
Efter det gick vi till skolan och hade en lektion .
Nu sitter jag och Johanna hemma hos hennes pojkvän .
Jag ska snart åka till min farbrors tjej och fixa lite med min balklänning .

Sedan  blire Andra Avenyn . Ohja  !

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?