kanon !
2009-04-07 @ 17:20:20  //  Av: Kim Svensson

igår var jag hos tandläkaren och jag hade jätte fina tänder :)
Suzan var med som stöd, haha !
Sen åkte vi in till stan för jag hade tid hos ungdomsmottagningen
och det gick också bra . ah , fixade bara nytt recept på p-plåster så :p

Åkte sedan hem till Suzan och satt på hennes baksida i solen , skönt .
Sen kom Sarah och då blondera Suzan hennes hår .
Och Suzans mamma var snäll och noppade mina ögonbryn :) tacktack!

Idag har jag varit på körskolan och pluggat , mamma var med och läste
frågorna högt för mig , höhö . Och jag klarade alla tre repitionsfaserna
direkt (y) bra jobbat . träffade även emilia och josefin där :) trevligt .

Mamma och jag åkte hem till IKEA och åt mat , jätte gott .
Sen kollade vi runt i affärerna , men vi hittade ingenting .
Så vi åkte och handla , och sen skjutsa mamma mig  till Suzan .

Men hon är hos grannen och duschar nu , så jag sitter hos henne
och väntar på att hon ska komma hem . Alltså dom gör om hela badrummet ,
därför dom inte har någon dusch . hehe !

Sen ska vi åka in till stan o så :) Blir mys i det varma sommarvädret !!

Imorn kommer min älskling hem och då får jag äntligen träffa honom!

Nu ska jag läsa andra bloggar .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?