getingar
2009-04-29 @ 14:05:50  //  Av: Kim Svensson

Har haft min körlektion nu och det gick super kanon bra !
På måndag skulle jag igentligen också ha en dubbel lektion ,
men körläraren tog bort den för hon tycker inte jag behöver den (y)
Känns bra nu ! Och det är inte långt kvar tills det gäller att visa vad
man kan i både körning och teori . Gaah , nervöst :)

När jag satt på bussen hem så satt det en tjej framför mig och hade
besvär med en geting som var på henne hela tiden .
Jag satt och skratta för mig själv och tyckte det var kul att getingen var
på henne och inte mig , för getingar är nått av det värsta jag vet :o
Men tillslut fick väl tjejen nog av getingen , och vad gör hon då ???
Vänder sig om emot mig och skjuter iväg getingen rätt i mitt ansikte !
Blev ett helvetes liv på mig då , och tjejen bad jätte mycket som ursäkt .
Men hennes ursäkt  ville inte jag ha , för jag blev riktig arg på henne .
Haha . Ni som känner mig och har varit med om getingar vet hur
rädd jag är för dom .

Men igentligen , getingar.. Dom är inte så farliga ,
Det är bara om man viftar och slår emot dom så kommer de med
deras fula röv med en tagg på och sticker än . Aj !
Kommer aldrig glömma när jag blev getingstucken på ögonlocket ,
haha . Det gjorde ont ni !



Nu ska jag och pappa äta bacon !

HÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?