Det blev bra ändå .
2009-04-26 @ 00:00:55  //  Av: Kim Svensson

Jag och Tommy hade planerat våran fredagskväll , men blev inte
som vi hade tänkt oss men det blev bra ändå :)

fredags: hade sovmorgon till två , innan det var jag hos Suzan .
Istället för lektion så skulle vi på en musikal som var jätte bra .
Efter den åkte jag hem till Timothy , fast han var inte hemma :p
Det var hans storasyster Cazandra, Albin och Älskling.
Vi chillade lite bara .
Sen kom Jocke och vi gick ut och lirade basket , kul (y)
På kvällen gjorde vi inte något vettigt, tillslut så kolla vi på Kill Bill 2
hemma hos Tommy . Sen när alla drog så la sig jag och Tommy i sängen
och kollade på film och myste :)



Idag: Vi vaknade upp med soooool in i rummet .
Vi satt ute på balkongen och solade , mycket skönt !
På eftermiddagen så kom Albin och Jocke o hämtade oss ,
vi åkte ut till Landeryds golfbana och lira :)
Var första gången för mig , men jag blev riktigt bra tillslut .
Sen hem till Timothy för Tommy var tvungen att ge kissekatten mat .
Jag, Tommy och Albin åkte ut nånstans typ vid Vikingstad för Albin
skulle hämta "lite av det goda" . Sen åkte vi hem till Albin så han duscha .
Sen hem till Älskling så han fick göra iordning sig .
Fick sedan skjuts hem av dom för att dem skulle till Vadstena o paaarta :)



När jag kom hem käka jag gott med mamma och pappa .
Sen åkte jag och mamma till trädgårdsföreningen för att hämta lillsyrran .
När vi sitter i bilen så blev det prat..

Jag: Drack du någon alkohol Frida? ;)
Lillasyster: Jaa klart
Jag: Hur mycket då?
Lillasyster: Några stycken
Jag: Vadå några stycken? Vad drack du?
Lillasyster: Öl !!
Jag: Jasso, vad för sort då?
Lillasyster: Hmmm, tre kronor .
Jag och Mamma: hahahaha , du menar Kung? ;)

Men min lillasyster är duktig och dricker ingenting ! :)

Sen blev det hem , jag gick direkt till Sarah ,
vi gick ut på promenad :)

Kom hem för ett tag sen , Tommy har ringt :)
Han ska ringa sen igen inatt när han kommer hem och säga godnatt .
haha .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?