back to school
2009-04-14 @ 11:32:26  //  Av: Kim Svensson

igår var jag hemma hos Suzan , vi kollade på en jätte bra film :o
Waitress heter den , måste ni bara se !!
Åt även gurka och dipp och hade det mys . :)
Tack för att du finns <3
Sen kom hennes bror och hämtade oss och så åkte vi hem till
honom i Johannelund och kollade på Marley and me och jag
har sätt den filmen nu 21564 gånger,  lika bra varje gång !
Sen kom Suzans Valon och förstörde allt :o Hahah !
Han kunde inte va tyst , och bara kommentera allting ;)
Så tillslut spola vi fram filmen till slutet sen skjutsade dom hem mig .
Hemma så kollade jag på Harry Potter och sex and the city .
Sen blev det läggdags för mig !

Sitter just nu i skolan , har håltimme . Och den datorn jag sitter vid
så funkar inte Word :o ååh , så kan inte skriva en uppsats..
Får göra det sen om någon annan dator blir ledig !
Om en kvart slutar Johanna sin lektion och då ska vi till matsalen .
Är vrålhungrig , så det ska bli gotttis  :)

14 april är det idag .

Nu vet ni det :o

HÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?