äntligen du !
2009-04-08 @ 11:06:42  //  Av: Kim Svensson

godmorgon säger ja !
Syrran somnade i min säng inatt när vi kollade på film ,
jobbigt att dela säng med henne kan ja lova :o
Haha och världens konstigaste dröm hade jag också ..
tss .

Nu sitter jag ensam hemma och väntar på att pappa ska komma hem ,
för då ska jag ta gunvor och trampa iväg med henne till Suzan .
Gunvor är min cykel , ni som inte visste !

Hos Suzan blir det att sitta ute i solen och bara chilllla järnet , kanon !
Sarah och jag ska skulle ses idag också ? Så förhoppningsvis hör hon
av sig så kan hon också komma till Suzan ! Blir bra .

Sen ska jag hem och packa saker o så , för att sen dra mig iväg till Tommy
som kommer hem idag ! =D Fast han vet inte när än , hmm .
Ska iaf hem till honom och sova där , myspys !

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?