Jag är starkare än du
2008-10-13 @ 17:44:15  //  Av: Kim Svensson

.. Det har jag lärt mig nu!

Skolan idag var heeeeel slapp, teckenspråk, svenska, projektarbete, musik. Kunde inte blivit bättre. Eller svenskan vill man helst inte ha. För det suger och jag är riktigt dålig på Svenska B har jag kommit fram till nu, jaja! Det går :) Just nu sitter jag hemma i radhuset, men det är lungt! Sarah och Suzan tittar förbi snart och lillasyster kommer hem också.
Pappa kommer hem inatt han är i Dalarna och kollar på innebandy, hm? Jag och mina vänner diskutera om det förut.. Men vill igentligen åka till Dalarna för att kolla på innebandy? Haha, ja det är min pappa vi snackar om, han är typ innebandy freeeeak men det är gulligt :) Kul att han har en hobby! Jag tycker om honom ändå. Ikväll kommer troligtvis Tommy hit också, för han vet att jag inte tycker om att vara ensam hemma. He he! Men nu blire lite kareoke sålänge tills mina kära vänner hör av sig och vill leka, Sarah har bokat att vi ska köra singstar. Så det blire!

Imorn är det våran dag älskling <3
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?