grattis i efterskott mormor
2008-10-25 @ 19:49:05  //  Av: Kim Svensson

igår vare sista skoldagen innan lovet , gick kanon!
elli o jag drack kaffe efter skolan och snacka om allt
mellan himmel och jord, älskar dig jätte mkt vännen .
sen hem , byta kläder o packa. sedan for jag till andy.
lekte med han och macke , kolla på tv o så .
Sen hämta Tommy o hans vänner mig ,
Så åkte vi hem till Timothy och kollade på titanic :)
Det var jag, tommy, timothy, emil & elin! myspys.
när titanic filmen var slut gick tommy o jag hem till
han och sov så gott så :) sedan imorse kom mamma
o hämta mig , vi åkte till ikano o köte två tröjor till mig .
sen hem till mormor som fyllt år , så vi fira henne .

Ikväll blire bara chilla galet ,

Puss

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?