fredag- och lördagschill?
2008-10-18 @ 11:02:58  //  Av: Kim Svensson

igår var en hel soft och chill kväll , blir nog ikväll också? MYCKET SKÖNT!

igår:
Var i skolan, sen hem och duscha och satte mig i morgonrock.
Sen blev det mjukisbyxor och mysiströja, Tommy kom hit :)
Kollade lite på idol, annars blev det mest prat och mys . <3
Emil & Timothy kom för ta Tommy ifrån mig , haha! Så jag satte mig
också i Emils bil, så skjutade dom mig till Suzan. Hon och jag kollade
på Freaky Friday . ruuuwlig film detdär . sen runt halv tolv vaknade jag.
haha, hade somnat hos suzan. Så då kände jag att det är nog bäst att
jag går hem till mig och lägger mig i sängen istället! så det var bara
att gå (SPRINGA) hem! haha . jag är en fegis när det är mörkt :b

idag: Pappa kom och väckte mig vid halv tio och sa att jag kunde
sova längre men att han skulle ut och gå . När han gick så gick
jag upp, käkade lite frukost och slängde in en maskin tvätt :)
Sen hamnade jag här! Med datorn och kaffe . yeah ^
Fårse vart dagen leder sen . Syrran och Sarah vill klippa sig
och vill att Suzan ska klippa dom , så blir nog att följa med
dom dit. Men ikväll då? What happenes? I don't know .
Lutar mot chiiiillllkväll! Med vem och vart? :o
Tycker tommy inte ska göra något ikväll och ska träffa mig
och mysa med någon film! haha :)
Ring om det händer något skoj ikväll ,

PUSS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?