you're perfect
2008-11-21 @ 09:45:59  //  Av: Kim Svensson

inte uppdaterat på några dagar , men har inte tid längre.
men ah, älskling. för din skulle jag skriver då :)
men blir inget långt inlägg, ska strax till bussen
och åka till skolan!

tisdag: åkte till körskolan och plugga järnet!
åkte sen till tommy och timothy. blev film oså.
sen sov jag hos älskling, världens mysigaste
och roligaste natt, haha! det var kul :p

onsdag: blev körskola..
sen var jag med tommy, tiomthy,
jocke, emil & elin. blev också film.

torsdag(igår): Sarah fyllde år! Grattis.
Var i skolan , sen följde jag med Lizette
till stallet och red på hennes häst!
det var skoj :) jag var kung .
sen åkte vi hem till sarah och firade henne.

idag: ska strax åka till skolan, slutar fyra eller
halv fem , pööh. sen ska jag och tjejerna
i min grupp på projektarbetet sätta oss ner
och plugga plugga plugga.  så vi blir klara!
sen hem, göra iordning mig. Sen blire
att fira Sarah ännu mer , + utgång.
Blir kalas.

Nu hinner jag inte skriva mera.
HÖRS

<3 tommy, ily!
Postat av: Sarah

Tack för gratulationen ;) hah

2008-11-21 @ 14:01:26
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?