ingelas trafikskola
2008-11-13 @ 22:07:44  //  Av: Kim Svensson

imorse klockan åtta så var jag på ingelas trafikskola.
hade körlektion i 80 min! men det gick kanon .
jag är så gryym. :s

sedan till skolan , plugg plugg plugg!
men hann med allt på lektionerna .
så inga läxor för min del . skönt ah.

efter skolan bar det av emot trafikskolan
igen . satt vid datorn där och plugga teori
i kanske typ 2-3 timmar :o

nu är min hjärna slut av allt pluggis.
har duschat o så & fått utskällning .

imorn har älskling och jag 2 månader!
han är gulligos. och min! bara min.

nu blire att sova .
imorn blire skolan, plugg plugg!
men icke något teori plugg imorgon .
det tar jag på lördag . då är min hjärna utvilad.

adjöken fröken
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?