@hotmail.com
2008-11-23 @ 12:10:09  //  Av: Kim Svensson

.. dumma låt! får den på hjärnan .

igår blev det att gå till ica o köpa tacos med Sarah .
Sen hem till henne och göra det och käka! med hennes familj.
Drog till Emmie&Elin sen :D blev film, singstar & tv.
plus chips och godis. värd kväll, mycket skööööön :)

idag hade jag hoppats på att leka med tommy.
men kom ju på att han ska till ett ställe idag .
och göra en sak! tänker inte säga vad , för det
kanske fortfarande är en hemlis. sschhh!!

så ska äta mat snart och sedan blire nog att följa
med lizette till stallet! blir nog bra .

Det här har varit den bästa tiden i mitt liv,
och jag menar varenda ord,
jag tror inte man kan vara lyckligare än vad
jag är när jag är i din närhet,
du får hela min värld att lysas upp med ditt
otroligt vackrea léende,
och jag smälter totalt när du tittar på mig
med dina fina ögon.
Jag ville skriva något fint men inga ord
fina nog kan beskriva min kärlek till dig.
Tills grisar kan flyga,
tills helvetet fryser till is,
tills himlen ramlar ner,
tills gräset blir rosa,
tills romeo&julia separeras.
Så länge kommer jag älska dig Tommy!

Ibland kan jag också vara gullig :)
Jag tog upp min mobil igår och skrev detta..
sen tänkte, ska jag skicka det?
det tog en hel dag innan jag ens våga skicka det.
men ah , jag menar allt jag säger!
min pojkvän är bäst. jag älskar dig!

Nu ska jag äta.
HÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?