2 månader
2008-11-14 @ 22:06:36  //  Av: Kim Svensson

blev skola som vanligt idagråå.
helt okej dag faktiskt! god mat haha!
tror elli och sandra blev lite trötta på
mitt tjat om "ÅÅÅH AS GOD MAT IDAG"
haha . och på teckenspråket fick vi
lära oss att sjunga på teckenspråk :b
carola - evighet! wööw ;) haha

efter skolan blev det ner till stan med
elli, sandra & johanna för att träffa karro
som här hemma ifrån norge och hälsar på :)

tommy och emil kom sedan och hämta mig
med bilen. så skjussa emil hem mig o tommy
till mig! jag och älskling har två månader idag :)
världens mysigaste kväll, massa mys, prat, bus o så!
och så skulle jag försöka prata rövarspråk :b haha.
nu har emil kommit o hämtat honom för dom ska
in till stan o köra biljard tror jag. :)

jag ska krypa ner i min säng o kolla på tv.
saknar min gos redan, otroligt mys!

HÖRS

jag älskar dig tommy högberg!
Postat av: Josefine

grattis till er två. :)

2008-11-14 @ 23:18:07
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?