bästa josefine
2008-06-25 @ 11:50:24  //  Av: Kim Svensson

godmorgon världen, vilken underbar dag! :)
håller på att städa huset, för jag är så duktigt.

igår, var en sväng på staden med sarah!
följde med henne till fedral för hon skulle köpa
några piercingssmycken! sedan följde jag med
henne till squashhallen. Efter det så blev klockan mycket,
så vi tog bussen hem till henne och käkade nudlar!
Efter det tog jag bussen till ekholmen och mötte upp
Josefine. Det blev mycket prat & skratt som var mycket
behövligt just nu!! Tack för att du finns, och vi förstår
varandra till 100%.  "varför just VI?" "varför inte DU?"
hahahaha, och så blire liseberg den 26 juli :D

på kvällen när jag kom hem så pratade jag med Martin
i telefonen. Men på Torsdag kväll kommer han hem!

idag: ska städa klart , och sedan göra iordning mig.
blir att träffa cattiz sen tror jag :)
Postat av: Josefine

BÄSTA KIM! 26 JULI, HERE WE COME :D

2008-06-27 @ 14:01:10
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?