avklippt hår
2008-07-20 @ 12:12:36  //  Av: Kim Svensson

igår åkte jag hem till suzan och kollade på film & köre tv-spel.
sedan fick hon för sig att klippa av mitt hår, lite page! hm..
tillslut fick hon mig till att göra det :o höh, crazy giiiiiirl.


såhär blev resultatet då!

idag ska jag snart äta mat, och sedan umgås med min
josefine <3 det ska bli hel mys! och jag längtar.
ikväll kommer förhoppningsvis martin hem till mig?
och jag hoppas han sover med mig också ikväll!

annars så har min helg varit helt okej!
jobbigt bara att inte har spenderat nått med martin :/

PUSS
Postat av: sarah

sitter på en parkeringsplatts på fårö, mamma var tvungen att betala räkningar och vi har ingen motagning till internett i stugan. så passade på att kolla din blogg också ;) höhö. riktigt snyggt hår :) saknar dej <3

2008-07-21 @ 21:37:18
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?