första skolveckan
2008-08-22 @ 08:47:12  //  Av: Kim Svensson

.. och så var första skolveckan avklarad (Y)

onsdag:
då hade vi treor planeringsdag för våra små ettor!
efter skolan gick jag och elli hem till sofie och chillade järnet.
Vid ca tre ringde tommy och jag gick och mötte honom i stan.
Gick in på H&M och stod där o tjura på varandra lite.. tillslut köpte
tommy hårfärg till honom och andreas.. fy :(
Vi åkte sen hem till mig och hann inte göra något speciellt?
Vi följde med mamma till Ica Maxi och handlade.
Sedan bar det av hem till Andreas där även Josefine befann sig!
Och då var det bara att börja att sätta igång att färga deras hår.
Resultatet blev otroligt FULT.  Men det är deras egna fel...

torsdag: jag och elli cyklade till hackefors/åbysäcken där vi mötte
alla andra i klassen. Började fixa iordning massa saker och tillslut
kom ettorna. Då hade vi en lärakänna dag för dom och hitta på lite 
lekar och sådant kul (y) . Dagen blev faktiskt riktigt rolig tycker jag :)
Sen blev det hem och vänta på att Tommy och Andreas skulle komma
hem till mig. När dom kom så vart väl jag på typ as dåligt humör helt plötsligt.
menmen, jag skyller på att jag är tjej :L tss. 
Andreas gick hem sen för att städa på sitt rum medans jag och Tommy gick
hem till Emmie och noppade mina kära ögonbryn AJ AJ AJ. det gör så ont :b 
Sen gick vi tre till Hjulsbrobadet och satte oss där . Sen kom även Andreas.
Vi körde lite Jag har aldrig och charader och sånna leka :D haha . 
Hade en kul kväll iaf!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?