hold your head up high
2008-08-15 @ 10:42:28  //  Av: Kim Svensson

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej , vad jag är glad! :D

igår: var jag på stan med Tommy :) Jag skulle hjälpa honom att hitta kläder.
Så med min hjälp inhandlades 1 tröja, 1 jacka, 1 tshirt & ett par skor!
Tror inte det var något mer, men det var snygga kläder och skor. JA. 
Vi träffade Josefine när hon hade lunch så hon slapp va själv. 
När Tommy och jag ville åka hem så träffade vi Sarah och Zacke. 
Då fortsatte vi våran stadsrunda eftersom Sarah ville kolla alla affärer :b
Tillslut när hon var klar så åkte Jag, Sarah & Tommy hem till honom. 
Medan Zacke åkte hem till sin mamm för att hälsa på.
Hemma hos Tommy blev det tv, musik, youtube och sådant skoj. 
jag hade iaf en jäättte bra dag . 

idag: jag har varit vaken i ca 1 timme och 40 min. Och jag har varit duktig.
Pluggat teori, bäddat mammas säng, bäddat min säng. hahaha.
Ska snart hoppa in i duschen sen ska jag ut och slänge sopor och sånt.
Blir att träffa Sarah sen när hon vaknar och ska göra sina 4534 tusen saker tills hon är klar.
Ikväll ska vi va hemma hos Zacke troligtvis? . 
Kanske kanske att vi drar till nykvarn och kollat läget en stund. Men det känns opeppt!

PUSSSSS
Postat av: Hasse

fast det var ju 3st tröj/jack saker, 1 t-shirt och ett par skor;)

2008-08-18 @ 12:01:24
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?