Stronger than Jesus
2010-01-22 @ 21:14:53  //  Av: Kim Svensson


Idag är det fredag, alltså sån här bra dag, fredagsmys! iloveyou <3
__________________________________________________________

Svar till någon Anonym:
Jag jobbar på Mc Donalds i valla/ryd :)

Dagen började iaf med att mitt hjärta väckte mig vid nio,
jag gick upp och gjorde iordning mig och skulle packa min väska.
Och Tommy sötnos var så söt och strök mina jobbarkläder :)
Sen tog jag bussen till jobbet, 11 - 19 . gick kanonbra!

Tog med mig 3 cheesburgare hem till min plutt och han blev jätte glad.
Haha, så det blev hans kvällsmat!

Stannade även på Ica Johannelund och köpte med mig pasta & en godisbit.
Nu är det Let's dance som är på min tv.. finns inget annat o kolla på :/

Imorgon är det jobb igen! Fast börjat 16.30 :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?