min kisses första saker!
2010-01-12 @ 18:46:20  //  Av: Kim Svensson

Jag och Tommy ska ju skaffa kissekatt, så idag har jag varit på Ikea och
handlat det första åt min misse och det blev en säng, matskålar och två leksaker :) mihih.


köpte även en gosig filt till den! Billigt och bra, matskålarna kosta 3kr!

Suzan var snäll och följde med mig. Vi köpte även födelsedagspresenter åt Elli som fyller
20 på torsdag! Så vi åkte hem till henne och gav presenterna och drack kaffe.
Lizette var även där :)

Sen skjutsade Suzan hem mig, så Tommy och jag gick till tvättstugan och fixa dom
två första maskinerna, sen gick vi och handla toalettpapper, mjölk, bacon och fil!

Nu är Tommy iväg och tränar, så jag ska städa och fixa mer med tvätten.
Sen blire väl att kolla kissemiss!

HÖRS
Postat av: frida svensson

men kim då, ska du verkligen köpa katt?

då kan du ju inte vara hundvakt något mera!

& du kommer tröttna när de blir vuxna & lata.

2010-01-12 @ 19:56:43
URL: http://friiidasvenssoon.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?