Imorgon blir det bättre uppdatering,
2010-01-13 @ 22:31:27  //  Av: Kim Svensson

Usch vilken dålig uppdatering hörreni!
Men imorgon lovar jag att det blir bättre för då är jag ledig.

Jobbade idag, 11-17, gick kanoners.
Grabbarna på jobbet är typ 23 men kan tro 12?
Men dom är rätt så roliga, och då går timmarna fortare!

Efter jobbet åkte jag hem till Suzan där också Elinore va.
Vi tog det bara lungt, rätt skönt!

Sen skjutsade vi hem Elli och då fortsatte jag och Suzan till Ikano.
För Suzan skulle köpa något band till en bh eller nått.. fatta inte ,
men det fanns inte iaf,  så var bara att  vända.
Då skjutsade hon hem mig ,

Och nu hemma har jag bara tagit det lungt.
Ska strax sätta på en film att somna till , imorgon ringer ingen klocka!
Jag är ledig, så jag ska hitta på något skoj.. men vad?

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?