sånt här onödigt
2009-09-29 @ 16:14:02  //  Av: Kim Svensson

2009-TESTET

GÖR TESTET!
Annars bla bla bla...



För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 17 år och 11 månader typ
Vilken klass gick du i? - BF3B
Vad hade du för hårfärg? - blondt
Hur lång var du? - 171 cm
Vem var du kär i? - Tommy
Hade du någon pojk/flickvän? - ja
Vad brukade du göra på fritiden? - pojkvän, vänner m.m.
Vilka umgicks du med? - mina vänner
Hur såg du ut? - dum blondin
Var allt bättre då? - har jag sagt att något varit dåligt?
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Ja, ibland
Har du förändrats? - ja

Nu:
Hur gammal är du? - 18år och 11 månader typ
Vilken klass går du i? - ingen,
Vad har du för hårfärg? - brunt
Hur lång är du? - 171 cm
Har du någon pojk/flickvän? - ja
Vad brukar du göra på fritiden? - pojkvän, vänner, cheerleading osv.
Vilka umgås du med? - mina vänner.
Hur ser du ut? - För snygg för samhället

Har du..
Kysst någon? - ja
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? - inte slagit ner, bara min lillasyster isf,  tuff tjej..
Ljugit för en bra vän? - ja
Svikit någon? - ja...
Fuskat på prov/läxförhör? - ja
Blivit kallad Bögjävel? - nej
Kallat någon Bögjävel? - ja
Druckit alkohol? - ja

Vem:
Skrev du senast till på msn? - albin
Kramade du senast? - tommy
Kan du lita på till 100%? - tommy & mamma, några enstaka vänner
Är den finaste personen som finns? - jag? ;)
Vill du vara med just nu? - en vän kanske
Ringde dig senast? - mamma
Skickade ett sms till dig senast? - mamma
Skickade du ett sms till senast? - minns inte

Vad:
Drack du senast? - jouice
Köpte du senast? - det minns jag inte heller
Gjorde du igår? - träffa doktorn, sen låg jag i sängen hela dagen
Ska du göra imorgon? - möte sen får jag se hur jag mår
Vill du göra just nu? - inte ha ont
Åt du senast? - en chokladbit
Är närmast dig som är rosa? - ett par strumpor på elementet

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - ja
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - inte än

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - ja
Jag har fuskat i ett spel - ja
Jag har struntat i ett prov - ja

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol -  ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller - jo?
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - ja
jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - har aldrig varit på någon
Jag har sett någon dö - nej, men jag har sätt en död människa
Någon nära till mig har försökt begå självmord - joo..
Någon nära till mig har begått självmord - nej

HÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?