hudinfektion
2009-09-28 @ 11:47:00  //  Av: Kim Svensson

Har legat och tjutit heela natten, knappt inte sovit något..
Jag har bara haft ont ont ont ont, tommy har varit söt
och bara hållt om mig. Fanns inte mycket annat o göra.

Klockan åtta imorse ringde jag mamma o tjöt, stod inte
ut längre. Efter ett tag kom hon och hämta mig sen åkte
vi till doktorn och prata.

Doktorn pillar och trycker bakom mitt öra
Jag: aj aj aj!
Doktorn: men vad är det?
Jag: men jag har ju ont!
Doktorn: Men jaha?

Hmm...

Ah, slutade med iaf att jag fick veta att jag har en hudinfektion bakom örat.
T a c k ! Så var bara att hämta medicin på apoteket..
3 st varje dag i 10 dagar..

Doktorn: Du får inte ha sex på 10 dagar för du har en hudinfektion bakom örat.
Klarar du det?
Jag: eeh ah?
Doktorn: Bara att erkänna, jag har också varit 19år och vet hur det var.
Jag: Men jag klarar mig på 10 dagar.
Doktorn: Jag har också varit 19år så jag vet att det kan vara svårt.
Jag: Men jag klarar mig!

Nu blir det film.

HÖRS
Postat av: Josefine

stackars :(

2009-09-28 @ 18:05:50
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?