TOMMY <3
2009-05-05 @ 15:09:59  //  Av: Kim Svensson






Det är det ska vara , du och jag in till döden .
Du  är det bästa som har hänt mig och ingen kan förstöra det .
Älskling du vet att du är en ängel för mig ,
hur skulle jag ta mig till om det inte vart för dig ?
Jag hoppas att jag duger fastän du är underbar ,
jag är ingen alls men jag älskar de du har .
Jag är tacksam för att du stannar hos mig även om jag stör .
Kommer alltid älska dig tills dagen då jag dör .
Vacker , vackrare , vackrastTommy
du är den ända som får sluta min saga.
när du inte är hos mig kan jag bara tänka åt sista gången då vi sågs ,
jag saknar och gråter . du får mig lugn du får mig känna kärlek .
Du fick mig att förstå livet är roligt .
Jag älskar dig Tommy , lämna mig aldrig för du är mitt allt .
du och jag imorn och föralltid !



Tommys och min första "pussbild" . gulligt . mys !

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?