Sims 3
2009-05-28 @ 17:17:37  //  Av: Kim Svensson

Sov med älskling inatt, och vi körde Sims 3 . Just de, VI gjorde det .
Han fick bygga och inreda mitt hus så jag bara kunde börja spela .
Och när älskling vart så söt och suttit i några timmar med huset och blev klar
så får jag för mig att jag vill inte ha det , haha. Han hade gjort det jätte fint .
Men jag flytta in i ett annat färdigt hus .
Haha .

Sen när jag fick en bebis till familjen fick inte jag spela mer..
Näe för då skulle han spela hans tönt spel . tsss, 
fast först pratade jag i vent med hans vänner . rätt kul detdär .

Ae, nu ska jag snart åka och träffa brudarna i cheerleadingen .
Vi ska dansa lite på blodomloppet.
Snälla låt vädret bli bättre !
Sluta blås och regna tack :(

HÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?