Så ser det ut..
2009-05-29 @ 15:23:27  //  Av: Kim Svensson

Idag: Skolan, hamnfesten . Sova med älskling?
Lördag: Köra bil, chilla hemmakväll
Söndag: Jobba, köra bil, träna
Måndag: LEDIG
Tisdag: LEDIG
Onsdag: Skriva på mina betyg kvart över åtta . sen LEDIG
Torsdag: LEDIG
Fredag: LEDIG
Lördag: LEDIG
Söndag: Jobba, träna
Måndag: LEDIG
Tisdag: Alla 3or på ljunkan har brännbollsturnering
Onsdag: LEDIG
Torsdag: Avslutningslunch i skolan till tolv, sen LEDIG
Fredag: STUDENTEN!!!!!!!!!!

Såå aah, jag har tid för alla, bara att höra av er :)

HÖRS
Postat av: mamma

Vad skönt att du är ledig så mycket. Då hinner du ta hand om hemmet så att allt hinner bli klart till din student! Själv jobbar jag;)så jag hinner inte med att passa upp så att allt blir bra till din DAG!

2009-05-29 @ 16:14:10
Postat av: Anonym

när har du tid för mig ? =)

2009-06-02 @ 07:37:33
URL: http://oochiie.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?