kommande vecka .
2009-05-10 @ 11:26:35  //  Av: Kim Svensson

igår blev det att vakna hos tommy , sen till timothy o kolla film .
gick sedan till min farbror och fixa lite .
sen hem till tommy o dom igen , fick skjuts hem .
åt mat , kolla tv , träffa fleff o zacke i 20 min , sen hem o kolla film .
Fick sova själv inatt , dum pojkvän ;)

idag var min kollega på fotbollsmatch , så suzan fick hjälpa mig på jobbet !
haha , jag är så snäll !
Sitter hemma , ska käka , sen ta bussen till balträning .
träffa Linda , sen cheerleading .

Måndag: Skola, fotbollsmatch, plugga !
Tisdag: Skola, körlektion, plugga!
Onsdag: Plugga !
Torsdag: 8 månader med Tommy .
Fredag: Skola, myskväll/natt med Tommy hos mig
Lördag: Studentkryssning
Söndag: Komma hem , sova !

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?