Helgen
2009-05-02 @ 12:45:31  //  Av: Kim Svensson

I torsdags var det valborg och jag följde med älskling och gänget hem till Rinnesjö.
Där grilla vi, eller aah.. Elin grilla åt alla :) Men det blev jätte gott !
Sen kom det folk och det blev högmusik och massor dans och prat i magasinet .
Jag hade det roligt :) Runt elva-halv tolv fick älskling ont i huvudet av all musik så
Jocke skjutsade hem oss till Tommy . Oscar följde också med hem hit .
Jag och Tommy gick o la oss i hans säng medan Oscar fick sova i soffan :b
Tommy och jag låg och myste lite granna och sen när klockan blev 00.00 så
sa jag Grattis till Tommy eftersom han fyllde 19 år ! :D Och så fick han sin
födelsedagspresent också . Sen sov vi !

Fredags: Gjorde inte så mycket , jag, tommy och oscar kollade på film i vardagsrummet
och käka chips och dipp ! Och det var inte helt fel . Hah . Sen åkte Oscar hem till Motala och
jag och Tommy gick till Timothy där även Cazandra, Jocke & Albin var, och så kom Lina en sväng
sen också . Vi kollade på film och Tv och snacka massor . Så det blev en lugn kväll .
Sen gick jag o Tommy hem till honom och jag sov där inatt igen :) Bästa som finns!

Idag: Har duschat och så , Tommy ligger och kollar på Tv . Ska vara lite social emot honom
snart ;) Vid fyra ska jag va hemma hos min farbror och hans tjej . Så ska vi fixa lite grejer med
min balklänning som hon hjälper mig att sy upp ! Blir nog bra .
Nu ska jag mysa med Tommy .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?