Grillning
2009-05-03 @ 13:23:10  //  Av: Kim Svensson

Mamma och pappa ringde mig igår och fråga om jag skulle komma hem någoning eftersom
jag inte varit hemma på några dagar . Då sa jag att jag kunde komma hem och äta med dom .
Det blev grillning , och pappa är bäst på det , för det blir jämt kalas super duper gott !
Sen lite snack o så , jätte mysigt :)

Sen tog jag bussen för att träffa Älskling, Jocke, Alice, Timothy & Albin . Dom skulle grilla .
Jag åt chips istället :) Satt ute ett tag sen gick vi in till Timothy och kollade på film  .
Jag blev sjukt trött och orkade inte gå till bussen så jag tog mig en till natt hos Älskling .
Så jag gick hem till honom och sov medan han var kvar hos Timothy .
Vaknade mitt i natten av någon lyfter mig :o Då vare Tommy som hade kommit hem och skulle
flytta mig till ena sidan av sängen eftersom jag inte ligger still och alltid lyckas ligga över hela
sängen . Tss , Men sen somna jag lika fort igen :)

 

Imorse tog jag en promenad hem . Skulle jobba ..  Gick bra :)
Sen åkte mamma och jag till IKANO , köpte en klocka till mig som jag ska få i studentpresent .
Gick till KICKS också där jag visade mamma en parfym jag önskar mig också .
Får hoppas på att jag är snäll och får den också :)

Nu sitter jag och inte gör ett skit verkligen .
Ska träna vid fem .
Nu ska jag leta vänner .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?