Dagen före balen
2009-05-22 @ 22:33:23  //  Av: Kim Svensson

Har inte haft någon lust att skriva blogg den här veckan ,
har hänt mycket tråkiga saker, men även roliga .
Aja . careface.. Älskling blir glad att jag skriver iaf !

Igår vaknade jag upp hos min babe . Var meningen att jag inte skulle stanna länge .
Vi lagade jätte god mat , bandpasta, fläskfilé och vitlökssås . MUMS !




Tänkte kolla på klockan och vaaaaa ? Den var halv tio.. hm,
trodde den var typ tre på eftermiddagen iaf  ,
men nej . Det var kväll . Så jag sov kvar en natt till ,
men det skada inte mig för det var mys .

Idag vakna jag tidigt , pinsam situtation bara :/
Eller vad sägeru Tommy? hahaha .
Men vad gör det om tio år .

Gjorde iordning mig och åkte hem och hämta papper ,
och sen ner till stan och mötte upp Johanna i klassen ,
vi gick till museem och gjorde skoluppgifter .
Jag gick sen hem till Filip för att se hur han bor nuförtiden ,
han har svikit hjulsbro :o
Öööh .

Vi gick ner till staden sen o chilla .
Mötte upp Emmie och hon o jag gick till balträningen .

Nu ska jag sova , imorgon dansar jag bal .

HÖRS
Postat av: rebecca

fin blogg! :)

2009-05-24 @ 13:17:58
URL: http://rebeccanylander.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?