Nu blir det film
2009-12-19 @ 02:28:23  //  Av: Kim Svensson

Min mamma tycker att jag lägger ut för dåligt med bilder på bloggen .
Så från och med imorgon ska det bli bättring på det :)


Malte kan se lite läskig ut ibland ;)

Idag vakna jag, gick ut i vintervädret med Malte och sen hem för att göra
iordning sig. Mamma kom och hämta oss, vi åkte hem till henne och åt
mat, prata o bara hade det mys. Fick även popcorn! hahah ,
jag blir överlycklig, min pojkvän vill inte att jag gör popcorn hemma ;)

Sen gick pappa och jag till farmor och hälsa på :)
Har inte träffat henne sen i somras tror jag, så det var trevligt!

Suzan kom och hämta mig , vi åkte hem till hennes syrra .
Dom gjorde iordning sig för fest , jag satt och kolla på ;)
Jag var inte alls lika sugen på party, så Suzan skjutsade hem mig sen.

Så nu ska jag & Tommy kolla på film och sova gott !
Undrar vad det blir för äventyr imorgon man hittar på? :)



GODNATT !
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?