massor snö
2009-12-15 @ 12:55:49  //  Av: Kim Svensson

Det är massor snö ute, det kan vara mysigt ibland..

Igår kväll följde jag och Malte med Lizette och Suzan till stallet.
Malte blev jätte rädd för hästarna så han och jag var ute i snön
och lekte istället tills vi åkte hem och myste med Tommy :)

Idag händer inte så mkt, Malte och jag sitter och kollar ut när det
snöar för fullt, vid fem har vi tvättstugan.
Jag ska hämta Tommys bil sen så att han kan övningsköra .

Annars blir det bara en lugn dag, med många promenader och
lek i snön. Det ska bli kuul :)
Kanske ska ta några kort också ,

Malte och jag saknar Linda och Gustaf :(
Tommy gör också det!

HÖRS
Postat av: Linda

och vi saknar er hur mycket som helst,

en vecka kvar nu, sen ses vi älsklingar!

2009-12-15 @ 21:50:34
URL: http://oochiie.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?