Hujeda mig vilken kväll!
2009-12-04 @ 14:05:39  //  Av: Kim Svensson

Hahaha, har inte skrattat SÅ mycket som jag gjorde igår på väldigt länge!

Suzan kom och hämta mig, vi åkte hem till henne och åt en as god korv som var
röd, hah, läskig korv men den var svingod! :)
Vi gick sen hem till Camilla och kolla på första perioden av hockeyn, den sög!
Så skulle vi gå till bilen men vi hittar inte bilnyklarna, vi leta som galna hemma
hos suzan, efter en timme typ så får vi veta att dom är hos grannen (y)

Vi åkte hem till Johanna där Suzan klippte Johanna och hennes mamma :)
Sen besluta vi oss för att åka till tomtenatta, vi kom dit tjugo minuter innan
det stängde, haha. Men Suzan fick sig iaf ett par stövlar ;)

När vi skulle dra därifrån kommer en kille och ger oss varsin låda med munkar!
Och det tackat man väl inte nej till? NAE! mums .

Drog till donken för att chilla lite, och där kommer personalen med bullar och
muffins till oss som vi också får gratis, man tackar!

Några lustiga typer kom in och vi garva så vi tjöt!
När vi skulle åka iväg så börja dom springa och ta kort på oss :o hmmm..

Vi tog bilen och skulle åka emot bestorp, fråga mig inte varför?
Men ah, men vägen var jätte skum.. man såg inte ens när det svängde när
vi hade helljuset på, så vi vände och åkte tillbaka :b hehhe, ,

Sen kom jag hem till min plutt , han åt upp FEM av MINA munkar ,
fick 1, HAHA han är snäll ;)

Ah , värd kväll iaf!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?