Hemma ifrån Ullared
2009-12-17 @ 17:53:54  //  Av: Kim Svensson

Nu är jag hemma ifrån Ullared med massor saker, kul :)
Var inte alls något folk där, och det var mycket folk, men mamma
och jag lyckades tappa bort mormor,  så kundtjänst fick ropa efter
henne i högtalarna ;) thihih .

Köpte julklappar till Tommy och Malte,
men dom har redan fått öppna :)
Tommy fick t-shirtar som har nu håller på att provar.
Malte fick massor leksaker som han leker med.
Hoppas inte mamma Linda blir arg för att jag ger nya leksaker
till Maltisen :) Men han har varit så snäll och förtjänat det :D


Lite saker jag kom hem med:
2 T-shirtar till Tommy
En magtröja till mig
En pälsväst
sportbh
leggings
paljettklänning
bindor/tamponger
schampo/balsam
serpentiner
partyhattar
massor nagelsaker
rougeborste
allmenacka
strumpor
hårfärg
sminkborttagning
Tacokrydda
Linne
Filmer
Halsband
Örhängen
Ansiktsmask
Hårspray
strumpbyxoe

Aah , är väl lite mer prylar ;)
Men jag är NÖJD!

HÖRS
Postat av: frida svensson

magtröja?kan inte du lägga upp bilder på kläderna,

vill se hur de ser ut! :)

2009-12-17 @ 20:15:36
URL: http://friiidasvenssoon.blogg.se/
Postat av: Linda

klart jag inte blir arg gullet! ;) hoppas ni har det bra hemma, snart ses vi <3

2009-12-17 @ 21:13:13
URL: http://oochiie.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?