trött tjej
2008-07-01 @ 11:12:17  //  Av: Kim Svensson

har varit vaken ett bra tag, hängt upp tvätt och så!
ska snart börja göra iordning mig och sen ringa
till Martin. För han ska inte jobba kvar på sitt jobb,
han pallar inte det. och det tycker ja är bra (y)

Igår åkte jag en sväng till ikano med mamma.
Köpte ett nytt täckte och ett par leggings.
Sedan åkte vi hem till min Kusin Mia.
Jag och hennes 10 månaders bebis Tindra
satt i soffan och kollade på tv tills maten var klar.
Sen käkade vi grillat kött, och sen åt jordgubbstårta :)
Åkte hem till mormor och morfar sen och lämnade
några resväskor, och sen äntligen hem!
Träffade fleff då en stund innan jag åkte till
Ekholmen och mötte upp min Josefine <3
Satte oss på vårat ställe och tjattra på :D :D
Senare så kom Emmie en sväng också.
När jag kom hem kollade jag & lillasyster på
en film, martin ringde också så prata med han :)
När filmen var slut så hade syrran somnat i min
säng, så hon fick sova kvar :b

Nääe , men nu ska jag göra iordning mig.
PUSS
Postat av: Josefine

Han ringde asså? ;)

2008-07-01 @ 11:16:12
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?