sunshine
2008-07-05 @ 12:37:13  //  Av: Kim Svensson

vädret just nu är kalas! och det går gärna
fortsätta vara såhär bra hela dagen idag :)

torsdag: fixa och dona lite här hemma..
blev en sväng till sarah & zacke (y)
på kvällen åkte jag och fille in till stan
för att möta upp jennifer, malin, emma & fia.
dom skulle typ käka/fika på steve's så jag slog
mig ner med mina två glas med vatten!
efter nån timme så kom martin! vi var inte kvar
där så länge till, gick till rese för att ta bussen
hem till honom. vi slog på en film, " första beck filmen " .
när den var slut så var vi pömsiga så det blev godnatt.

fredag: jag och martin vaknade upp, kollade på tv.
sedan blev det upp och göra iordning sig . käka o så.
när klockan blev typ halv ett så skulle jag gå till bussen.
Martin och jag ska hejdå, eftersom han skulle åka till nått
ställe, nora tror ja kanske? haha, jaja han ska iaf tävla i helgen!
goooood luuuuck då.
jag tog iaf bussen hem , emmie kom förbi, vi började städa
och tvätta lite. duktigt! sen blev det filmtajm för oss :)

- 10 orskaker att hata dig
- Casper möter Wendy
- Ringaren i nottredam
- Svanprinsessan

När vi hade sett dom filmerna så gick vi ut en sväng. 
Följde Emmie hem, och sen gick jag hem till mig.
Bäddade ner mig i min säng och kollade på filmen
" I hennes skor " . När filmen var slut var klockan mitt
i natten, så då kände jag att det var dags att sova :)

Idag: Har inte gjort så mycket än , duschat & fikat med familjen.
Ska väl strax äta , blir att göra iordning sen och åka o träffa Sarah.
Jag hoppas på en promenad runt ån i tannefors/stan, vore mys (y)
Senare i eftermiddag/ikväll så blir det att fira Zacke som fyller 19 år
på tisdag, grattis grattis! Men jag kan tyvärr inte komma på hans
riktiga födelsedagsfest eftersom jag tyvärr inte är vän längre med
en person som ska dit. Hehe, men ikväll firar jag honom! 

Mitt humör idag är inte på topp, väldigt tjurig och grinig :b
Men det är normalt för oss tjejer vissa dagar :)

PUSS

Postat av: Josefine

haha, vissa dagar ;) kan jag gissa vilken dag? ;P MUHAHA.

saknar dig <3

2008-07-05 @ 22:36:54
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?