it's over boy
2008-07-22 @ 16:59:09  //  Av: Kim Svensson

somsakt som många redan vet så är det slut mellan mig & martin.
jag mår inte direkt så bra, men är glad över att han och jag är vänner :)

söndags: träffade josefine, emmie & andy!
efter det träffade jag martin, då vi gjorde slut :/

igår: jobbade, sen träffade martin :)
senare åkte jag hem till josefin med ida och suzan.
det bjöd på supduper god mat, tack tjejer!

idag: jobbat, sjukhuset, ska träffa josefine snart :)
sedan ska vi träffa fille! ikväll blire hemmakväll tror ja!

imorn: jobba, träffa muffe en snabbis!
och sen leka med andy & tommy tror ja? :D

har inte mer att skriva nu..
nu inväntas bara min josefine "maggan" :D
plus fille såklart!
Postat av: Teres

Aww snuttan :(

2008-07-22 @ 17:34:10
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: Sis

fyfan för maggan din lilla skit. vi ses sen :) MIN <3

2008-07-23 @ 15:00:26
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?