hemma hos älskling
2008-07-02 @ 13:25:43  //  Av: Kim Svensson

sitter hemma hos Martin :)
Fille är här också :b

Igår åkte jag o fille in till stan o mötte upp martin,
gick och kolla kläder o så, sen käkade fille. 
När han drog så gick ja o martin o köpte en
tröja till honom, finfin :) sen gick vi upp till hans mamma!
vid halv fem kom hans pappa o hämtade oss,
åkte ut till ikano en sväng o hämta martins mobil.
sen in till stan, käkade o så.
Åkte hem till martin sen o kollade film :)
sedan blev det att sova, mysmys.

Idagdå.. ska umgås med grabbarna ett tag :)
Martin ska åka o träna sen, då kanske jag
umgås med fille en stund.. sen blir det nog hem.
Hade tänkt o ta tag i tvätten :b höhö .
Ikväll blire antagligen film med syrran..
Om jag inte ska typ umgås med nån??
Det är sånt som märks.. hehehe

Nae, nu ska nog fille ha datorn kanske..


Jag älskar Martin <3
Postat av: Josefine

Wöhöw! Äntligen skriver du blogg så jag kan läsa :) haha. (Ha något att göra på jobbet typ)

2008-07-02 @ 14:23:09
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?