Jag ska ta vara på det sista
2011-09-27 @ 00:47:02  //  Av: Kim Svensson

Lika dålig på att skriva här som vanligt, men varför vill mina vänner se vad jag skriver här för? Ni kan väl lika gärna ringa och fråga vad jag har gjort idag. Haha, näe, men får väl skriva ett inlägg här för min älskade mammas skull!

På den senaste tiden har det bara handlat om jobb, jobb, jobb och vet ni vad? JOBB! Japp, jag bor mer där än hemma. Men jag trivs så det är lungt. Men nu är jag ledig i 3 hela dagar, helt sjukt. Måndag, tisdag och onsdag.

Idag har jag inte gjort ett endaste dugg viktigt. Har bara suttit hemma, men har både hunnit med en kaffe med Lizette, och så kom även Mikaela och Suzan hit på kvällen och snackade skit.

På onsdag kommer en familj och kollar på min älskade lilla bebis Svante och kanske till o med tar med honom hem. Och det är något av det jobbigaste som finns. Har suttit och stortjutit hela dagen. Och kommer göra det i några dagar till.. Min älskade lilla bebis måste flytta. Men jag får tänka ändå att jag har kvar min första älskade misse Frasse. Men usch vad jobbigt.. Svanten.. <3 .
Det är redan 6st som hört av sig på bara 2 timmar..

Men nu måste jag sova, upp tidigt imorgon/idag och göra baugetter och sen bär det av till Ullared!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?