jag föredrar hellre andra dagar
2011-09-13 @ 00:21:13  //  Av: Kim Svensson


2009, jag och johanna

Dagen och kvällen idag hade jag hellre sluppit, om jag kunde. Men icke.. Idag var jag äntligen ledig så då blev det att städa och tvätta och rensa kyl och garderbob tänkte jag skriva, men jag menar ju skafferi! Blev många påsar och slänga och många tvättmaskiner var igång, även diskmaskin var i full gång!

Men mitt i all städning så kom tjockis Johanna hit på en kopp vanilj te och marabou kakor! Vi hade hel mys med vårat fika ute på min balkong. Sen åkte vi och hämta Tompan i Tornby som hade varit och jobbat i Ljungsbro. Johanna skjutsade sedan hem oss och jag fortsatte min otroligt roliga lediga dag. Men nu är det gjort och det är skön-T!

Tommy ligger och sover och jag ska nog krypa ner med honom också.
Postat av: Marie

Duktig är bra att vara ibland oxå kim!!

2011-09-13 @ 01:48:52
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Marie

Gumman, om du har en ledig dag & behöver röra på dig vet du vart jag finns!!

2011-09-18 @ 20:17:59
URL: http://mommari.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?