Mysig helg med favoritpojkarna
2011-10-03 @ 02:04:47  //  Av: Kim Svensson

Mobilinlägg-

Har haft en otroligt lugn och skön ledig helg med mina favorit pojkar Tommy och Frasse. Igår var vi hemma hela dagen och kvällen, åt pizza kollade på fångarna på fortet, mumsa blåbärspaj och tittade på filmen zookeeper som jag somnade sött till.

Idag har också bara varit en hemma dag. Myst med Frasse som har gnällt såfort han inte blivit klappad eller lyft.. Nu ikväll träffade jag Emmie en sväng som är här och hälsar på från Västerås! Tyvärr åker hon tillbaka imorgon men hoppas på att jag och lojsan tar en roadtrip till henne snart!

Ang Svante så självklart så saknar vi honom massor men både vi och frasse har vant sig nu att han inte finns kvar här längre. Frasse letar fortfarande lite grann efter honom men har förstått att han inte kommer fram igen. Men frasse har blivit hur kelsjuk som helst. Vill bli buren och ligga på en KONSTANT. otroligt mysigt men han gnäller så fort man inte kelar med honom. Haha.

Men nu ska jag äta lite blåbärspaj innan läggdags!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?