Söndag, 6 Mars!
2011-03-07 @ 00:06:23  //  Av: Kim Svensson



Idag ringde mamma och väckte mig och fråga om jag skulle med ut till ikano.
Mamma och lillasyster kom och hämta mig och på ikano köpte jag mig en tröja och
tre par trosor. Och av mamma fick jag ett par jätte sköna leggings och Frasse fick
massor kattmat! Tack mamma <3

Lillasyster och jag samlade ihop våra kvitton och vi hade handlar för över 200 kr
och då fick man gå och hämta varsin semla, muuumms.
Åkte sedan till Maxi och handlade lite.

Så till mat idag gjorde jag kycklingfilé inlindad i bacon, ris, cyrrysås & sötsur sås.
Och jag fick 10/10 + av min kära man!
Ibland kan jag göra god mat!

Har även ansökt att få vara med i Gladiatorerna.. hahaha , hur kul skulle det inte vara
om lilla jag stod där och skulle figtha med dessa stora människor!

Nej nu väntar Tommy, jag har fått honom att kolla på Big Brother ;)
Postat av: Marie

Gladiatorerna.. Coolt! Jag vill med! Shit vad du skulle flyga såfort de petade på dig ;p jag skulle utan tvekan sitta i publiken!!!!

2011-03-08 @ 14:32:25
URL: http://mommari.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?