Firat Marie
2011-03-06 @ 23:58:53  //  Av: Kim Svensson

I lördags blev det att gå upp skapligt för mig och min man och göra iordning sig för
att åka ner till staden och luncha med Marie och hennes herre!
Vi käka pizza/kebab på 5tastes och det satt riktigt fint i magen.

Åkte sedan hem och gjorde iordning mig för att åka hem till Marie och fira hennes
25års dag i förskott! Blev jätte goda smörgåstårtor (okej, jag som är feg vågde bara
smaka den ena
), bål och annan dricka! Körde sedan spelet Geni och självklart vann
jag och Mia. Visst, jag kan inte säga att jag är ett Geni direkt.. Mia svarade på frågorna
och jag slog tärningen så att vi kom i mål haha. Men jag kunde två frågor om Harry Potter
och Robin Hood.. Som mamma sa, allt som har med barnfilmer att göra kan jag!

Sedan blev det singstar och det kan jag verkligen inte annat än att gilla hundra gånger
om, för det är så roligt! Annars så blev det bara mycket prat och mys.
Hade verkligen en toppen kväll! Och Maries vänner var verkligen jätte trevliga så jag
hade absolut inte tråkigt! :)

Tack gumman för att jag fick komma och fira din dag i förskott!
Och nu liter bilder från kvällen, snodda av Marie!





Postat av: Marie

Tack själv gumman! Tur att du inte vantrivdes med folket då :P Det är bara att sno på!

2011-03-07 @ 21:50:17
URL: http://mommari.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?