Vingåker factory outlet
2011-07-02 @ 19:00:36  //  Av: Kim Svensson

Idag har jag, Tommy, David & Marie varit i Vingåker och gått i affären vingåker factory outlet. Jag var där för flera år sedan men nu hade det blivit mycket större! Men tycker tyvärr det var för litet utbud, fanns inte alls det som jag ville skulle finnas. Men Tommy köpte en jacka och en t-shirt till mig så jag är glad ändå!


Nikita jacka!

På vägen hem stannade vi i katrineholm och käkade på sibylla och mums vad gott det är där igentligen, så underskattat! Varför äter man inte på sibylla istället för typ McDonalds, Max och sådana ställen. Mumsigt..


Nu sitter jag här hemma och det spöregnar och åskar ute, faktiskt rätt mysigt och katterna ligger på balkongen och kollar på regnet. Suzan ville att vi skulle köra på en utgång, men jag tror jag stannar hemma med min herre och bara myser framför en film. Får hoppas på ett litet kort uppehåll ifrån regnet så jag kan springa ner till ICA och köpa mig något gott att mumsa på.
Postat av: Marie

Men hjälp vad du skriver nuför tiden Kim! Du får börja springa till sibylla när du har lunch på jobbet =P eller åka moppe!!

2011-07-02 @ 19:18:45
URL: http://mommari.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?