någon gång kanske jag kan bli kirurg
2011-07-12 @ 12:16:05  //  Av: Kim Svensson

Första dagen igår på jobbet efter semestern och det gick ju kalas bra. Vi hade en lugn och död kväll på jobbet och det gör mig rastlös och jag blir mongo istället. Jag bara hoppade runt och skratta o sjöng.. Grabbarna frågade vad jag hade för IQ och jag berätta att jag ska bli kirug någon gång och får till svar "hahah kim, ring när du blivit det". Haha, men dethär med kirurg blir nog inget av eftersom jag vill jobba o göra som dom gör i greys and athomy.. och det är ju bara en serie, hehehe. Så jag lägger nog kirurgeriet åt sidan..

Fick sluta tidigare så Lojsan kom och hämta mig och vi hade lite donkenhäng och prat. När jag kom hem till en sovade sambo och två sovande katter så gick jag ut och träffa Johanna en sväng och sen blev det bara in och sova..

Idag blir det jobb 14-23, och jag börjar jobbpasset med ett litet handledartest... wooho? haha.

Näe ni, mot bussen!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?